lepas jiwa terbang mengangkasa..cita kita tetap satu jua.. Every man dies, but not every man truly lives.Hiduplah bermati-matian untuk mati.


Monday, January 26, 2009

Dont ever give up.

Biase la exam2 ni, semua stress. serangan emosi pun waktu ni jugak. tapi apa yg pasti, teruskan usaha, ingat Allah selalu.. dan aktifkan minda, jangan bekukan dgn berangan2 utk habis exam dengan cepat dan dengan aktiviti selepas exam nanti.hehe.


after struggling with 3 practical papers yesterday- I've called home. fortunately mama was at grandma's. Igtkan nk mngadu kat mama ja, tapi kalo ada tok wan skali mcm gempak skit aduan kali ni.

aku : tok apa habaq?sakit lagumana pulak dah?
tok : alah, sakit besa la penin2 org tua..
aku :o dia ka..takpa la makan ubat elok2.
tok :ha la..nak cakap ngan wan ka?
aku :nak2!

wan : _ _ _ _ apa habaq?
aku : habaq baik..makin tembun dah masuk musim sejuk.haha.wan?
wan : wan pun sihat la..
aku : wan, periksa makin susah ni..
wan : ha dia la..koi lama koi susah la..biasa la tu.kalau sama ja periksa taun
lepas dgn taun ni, dok kat takuk lama la..
aku : [huhu tadak modai dah] wan doala _ _ _ _..
wan : wan dok doa selalu dah.. jgn lupa la kat Allah kat mana2 pun..[dan panjang lagi]



huhu, saja aku kata susah, supaya doa extravaganza. heh, ada ka? mama pun lali dah tiap2 kali pun kata exam susah.

Biasa la exam, kalau tak susah, tak nama exam..
apa yg pasti Allah lihat usaha kita!


selamat bermujahadah!

posted by Izyani Rosley @ 2:36 PM,


2 Comments:

At January 29, 2009 at 4:14 PM, Blogger Abu Ammar said...

salam...

kalu tensen..igt..

"verily in the remembrance of Allah,do hearts find rest"

gudluck  

At January 29, 2009 at 8:55 PM, Anonymous Anonymous said...

wsalam. 4 sure.tp kdg2 biasala manusia lupa..

all d best la exam kali ni. happy stdy leave! happy living the stdy. or happy leaving the stdy?hehe