lepas jiwa terbang mengangkasa..cita kita tetap satu jua.. Every man dies, but not every man truly lives.Hiduplah bermati-matian untuk mati.


Tuesday, July 28, 2009

Madinah' post.

snap yang penuh makna. :)

Sambil melengkungkan mulut ke atas, meleretkan jari telunjuk bermula dari bawah mata hingga ke hujung pipi.keseorangan di dalam bilik hotel sambil mencemburui mereka yang menuju ke masjid nabawi untuk solat maghrib. yaAllah panjangkanlah umur aku untuk beberapa hari lagi, moga sempat lagi menjejakkan kaki ke masjid itu untuk kali yang kedua.

apa pun syukur pada Allah yang memberikan peluang umur yang panjang, visa yang selesai, tiket yang dimudahkan serta hidayah yang berkekalan hingga hari ini untuk aku sampai ke tanah barakah, madinah. sekali lagi Ya Allah panjangkanla umur aku untuk ke destinasi seterusnya : Maakah al mukarramah dalam 3 malam lagi.

kegembiraan atas kegembiraan yang tak mampu aku ungkapkan. sudahla mereka ziarah mesir, diangkutnya pula aku ke arab saudi.sudah, aku tak mahu minta apa2 lagi lepas ni.

pss, siapa nak kirim doa, msg la ke number mesir. roaming vodafone masih mahal untuk cakap2.maafkan kalau msg tidak berbalas..doakan semuanya selamat hingga selesai matlamat.wassalam.

posted by Izyani Rosley @ 11:43 PM,


6 Comments:

At July 30, 2009 at 3:17 AM, Anonymous adah said...

salam
nk tmbh lagi list doa..
bia kite blh pegi jugak ye
insyaallah
=)  

At July 30, 2009 at 5:09 AM, Blogger Izyani Rosley said...

wokes..set.dah sampai doa tu sini.  

At July 30, 2009 at 6:19 AM, Blogger saadahzaimi said...

alhamdulillah...  

At August 1, 2009 at 7:01 AM, Anonymous sasraz said...

salam
moga beroleh apa yang dicari-cari disana..

Selamat semua ya kyani!  

At August 2, 2009 at 12:28 AM, Anonymous Anonymous said...

one night i was awaken to perform tahajjud, which i have not been doing for weeks. then i thought, maybe the doa from madinah n mekah has arrived here. :)  

At August 4, 2009 at 1:11 AM, Blogger nhanunmr said...

k.yanie!
sy skali..
doakan kami cpt2 menyusul ke sane..
tlg!hehe..time kaseh!
selamat pergi n pulang ye^-^