lepas jiwa terbang mengangkasa..cita kita tetap satu jua.. Every man dies, but not every man truly lives.Hiduplah bermati-matian untuk mati.


Tuesday, July 13, 2010

Wanted

Ini adalah perutusan rasmi dari saya. Yang saya akan berhenti (rasanyalah) berblog seketika. (padahal sebelum ni macam nyawa ikan dah blog ni)

dan yang kedua : yang ini lebih penting.

BARANGSIAPA dari adik-adik atau kakak-kakak yang telah menyebarkan sejenis cerita, tentang saya, yang tak berapa best dan takda manfaat untuk disebarkan, hentikan buat sementara waktu, sebab saya mahu berjumpa dengan anda. Lagipun anda nak exam kan (of courselah student medic alexandria university)

Saya tak tahu apa salah saya T.T Bagitahu saya apa salah saya T.T Saya mahu exam dengan aman T.T Doakan saya wahai orang-orang!

itu saja, terima kasih.

*post istimewa ini telah ditaja ideanya oleh miss Z. Saya ingat macam tak berapa perlu, tapi takpalah, tak sampai lima minit pun.

posted by Izyani Rosley @ 10:57 PM,


13 Comments:

At July 14, 2010 at 2:02 AM, Anonymous syimah said...

hah? kenapa ni kak yani? tetibe rsa pelik je...anda sdg brsedih kah?

sy trmasuk yg sebar cter yg x best tu x??? (tkut trcakap tnpa sedar...huhu!)

sy pun nk jumpe anda...xnk ckp bnda2 plik psl anda..

sabo deh...  

At July 14, 2010 at 2:37 AM, Blogger Izyani Rosley said...

syimah, ade org sebar fitnah. ni kali kedua. tp bukan pasal PCI, tu yg akk lega. tp tak affect kredibiliti akk pun. hahah.

cerita ni cerita best. ustaz ishak pun ade dgr cerita best yg akk tak suke ni.haha

affected jugalah yang pasti. awk bukan kot. ustaz kate adik tahun 2 tukang bawak ceritanya. tapi akk tak tahulah.  

At July 14, 2010 at 5:26 AM, Anonymous syimah said...

Allahu akbar!
smpai ust th ni...jgn bengang2...exam dgn tenang ok?

doa2 crite x best tu lesap..amiin!  

At July 16, 2010 at 2:57 AM, Anonymous Anonymous said...

rasanya post ni lgi keliru bkn menerangkn, haha..cuba buat ayat terus terang sket mcm yg aku penah bgtau dulu..;p

ataupun camni, "segala cerita itu tidak benar semata, hanya sekadar fitnah" berbunyik la penafian sket, ;p

apa2 pun, rabbuna yusahhil la, maklumla org femes ni byk org bercerita, ala2 artis gitu, gosip2 ni dah jadi mcm biasa, hoho

sabaq2..
miss z  

At July 16, 2010 at 4:41 PM, Blogger Izyani Rosley said...

oke.aku bajet femes ni.
no comment. haha. jadi?ada gaya?

taleh nanti org gelak kalo secara terang dan jelas. biar yg bawak cerita je paham  

At July 17, 2010 at 3:24 AM, Anonymous Anonymous said...

lorr cik yani, kata x pikiaq dh..
nak cari jg ke org tu? tok sah la, kan kata x effect kredibiliti sndri..
tu gurauan adik2 je tu, br nak matang sket2..xde faedah pun..ni tambah2 musim panas ni, angin lintang memg bnyk, tmbh2 kalau umah dpn laut kan.. =D
dah2, pi buang jauh2 crta tu..
satgi jln pun x senang, duk melilau mata cr org!
jom kita exam dgn aman ye..
rabbuna yusahhil..

::k.Nawar::  

At July 17, 2010 at 2:57 PM, Blogger Sakinah Ismail said...

cerita ape ni k.yani??
siannya..
huhuuu..

dah2 jgn pikir2..
all da best akak~
saya buat gambar kita jd wallpaper~
kui3~

sy jumpa org tu siap nti!!  

At July 17, 2010 at 7:20 PM, Blogger Izyani Rosley said...

ya saya tengah pening sekarang.  

At July 19, 2010 at 4:04 AM, Anonymous Anonymous said...

tenanglah dikau disana cik yani
rabbuna yusahhil

::k.nawar::  

At July 21, 2010 at 5:22 AM, Blogger nadeiya said...

hai cik yani, semoga Allah mmberi ketenangan pd hang..
watever the story was about, jgn dok pikir sgt na, kalu rasa xbleh study tu mai umah kami na

:)))
robbuna yusahhil yani  

At July 21, 2010 at 3:59 PM, Blogger Izyani Rosley said...

:) syukran 3ala musa3adatikunna.

doakan saya dan kawan2 yang lain.  

At July 26, 2010 at 5:57 AM, Anonymous sasraz said...

sape yang cari masalah ngan kyani ni?? meh bertemu muka ngan saya dulu! berani betul anda cari pasal ngan kyani ye..

rabbuna yusahil kyani.  

At July 27, 2010 at 7:37 AM, Blogger Izyani Rosley said...

haha, bajet berani la tu sarah tu :p